سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوتاه شدن دست زمین خواران از اراضی ملی زرین دشت

با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سپیدان دو هکتار از اراضی ملی منطقه چهارکوه شهرستان زرین دشت از دست زمین خواران خارج و به بیت المال باز گردانده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمانی شیری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی پس از دریافت خبر تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه چهارکوه بلافاصله به محل عزیمت و پس از بررسی نقشه‌های پلاک، محرز و مشخص گردید متصرفان اقدام به تخریب و تصرف حود دو هکتار از اراضی ملی این منطقه کردند.

او، بیان کرد: ماموران حفاظت منابع طبیعی بلافاصله اقدام به توقیف عملیات و رفع تصرف از اراضی ملی کردند و پرونده تخریب و تصرف نیز برای فرد خاطی تنظیم و به دادسرای عمومی شهرستان ارجاع داده شد.

سلیمانی شیری نقش اساسی مردم و جوامع محلی در جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی را انکار ناپذیر توصیف و تصریح کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی با استفاده ازظرفیت‌های مردمی و سایر دستگاه‌های مرتبط دست متصرفان و متجاوزان به اراضی ملی را با تمام توان کوتاه می کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت، از عموم مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه‌های منابع طبیعی، فورا مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.