سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراقب باشیم پیک زمستانی کرونا رخ ندهد

 استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که خوشبختانه روند بیماری کرونا با کیفیت قابل توجهی رو به کاهش است گفت:باید مراقب باشیم تا پیک زمستانی کرونا رخ ندهد زیرا کادر درمان به شدت خسته هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیات‌های مذهبی استان گفت: هیات‌های مذهبی همراهی بسیار خوبی در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کمک به نیازمندان در شرایط کرونا داشتند.

او با قدردانی از مشارکت هیات‌های مذهبی در کمک‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه در شرایط کرونا، گفت: هیات‌های مذهبی در این ایام نشان دادند که فعالیت آن‌ها تعطیل نشده و فقط شکل فعالیت آن‌ها نسبت به موقعیت تغییر کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، گفت: هر تصمیمی در خصوص برگزاری برنامه‌های مذهبی در استان باید با هماهنگی نماینده ولی فقیه و تصویب ستاد مقابله با کرونا صورت گیرد.

او در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان نیز گفت: خوشبختانه روند بیماری کرونا با کیفیت قابل توجهی رو به کاهش است و با اعمال محدودیت‌ها، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان از ۱۵۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر و تعداد فوتی‌ها از ۳۵ نفر به ۱۰ نفر در روز کاهش یافته است.

او افزود: با وجود واگیری شدید بیماری کرونا، خوشبختانه در تمام ۱۰ ماه گذشته آمادگی نسبی داشتیم و هرگز اتفاقی نیفتاده است که غافلگیر شویم.

حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: در شرایط کرونا بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمعات در تمامی بخش‌ها مطرح شد.

حجت الاسلام شعبانی افزود: در این ایام، هیات‌های مذهبی همکاری خوبی در راستای اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی داشتند و در عین حال فعالیت‌های اجتماعی خود را پررنگ‌تر کردند.

او گفت: ۶۰ هیات فعال در تبریز در مرحله اول و دوم کرونا نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان در طرح مواسات و کمک مومنانه کمک مالی کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.