سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مطرح کرد;

دیدار مسئولان دانشگاه و جمعی از پرستاران با امام جمعه ایلام به مناسبت روز پرستار

حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار گفت: قشر زحمتکش پرستار برای اینکه بتوانند آرامش روحی و روانی به بیماران ببخشند، بدون ترس از بیماری کرونا در کنار بیماران بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از پرستاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: منش و سیره حضرت زینب (س) برای قشر پرستار به عنوان یک الگو و اسوه، جلوه‌هایی از ایثار و از خودگذشتگی آن بانوی بزرگوار را به نمایش می‌گذارد.

او بیان کرد: در سال‌های اخیر، حوزه بهداشت و درمان استان در ایام تردد جمعیت عظیم زائران اربعین حسینی، با کمبود زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات، خدمات رسانی شایسته و رضایت‌بخشی داشته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار اظهار کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا نیز مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی  در مبارزه با بیماری کرونا متحمل فشار کاری بسیاری شده‌اند و انصافاً به شایستگی از عهده این امر برآمده‌اند.

او مطرح کرد: قشر زحمتکش پرستار برای اینکه بتوانند آرامش روحی و روانی به بیماران ببخشند، بدون ترس و واهمه از بیماری کرونا در کنار بیماران بوده‌اند.

امام جمعه ایلام افزود: در نبرد با بیماری کرونا ، پزشکان و پرستاران آرامش و آسایش را از خود گرفتند و آن را به بیماران و مردم هدیه کردند و همین اقدام، آنان را در بین جامعه سربلند نموده و از این قشر ایثارگر و فداکار به نیکی یاد می‌شود.

او اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز هر زمانی که سخنرانی داشته‌اند، به زیباترین شکل ممکن به خدمات و ایثار و ازخودگذشتگی دست‌اندرکاران حوزه سلامت خصوصاً پزشکان و پرستاران اشاره فرموده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: از ریاست محترم دانشگاه و همه مسئولان و کارکنان حوزه سلامت در راه خدمت شایسته به مردم استان تقدیر و تشکر می‌کنم و حقیقتاً یک بسیج عمومی در دانشگاه برای رضایتمندی مردم و بیماران شکل گرفته که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.