سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شعب اخذ رای برای انتخابات سال ۱۴۰۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از افزایش شعب اخذ رای و برگزاری جداگانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر روستا بعنوان گزینه‌های مطرح شده برای انتخابات سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : افزایش شعبات اخذ رای در نقاط پر ازدحام و برگزاری جداگانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر از گرینه‌های مطرح شده برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در انتخابات پیش رو است.

او با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری و ضامن ثبات و اقتدار کشور است گفت : هر انتخاباتی که مردم با شکوه حضور پیدا کرده اند فضای همدلی برای رشد و پیشرفت در داخل بیشتر شده و در عرصه خارجی و بین المللی با اقتدار و صلابت بیشتری حضور یافته ایم.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه "حضور حداکثری مردم در انتخابات ملزومات و مقدماتی دارد" فراهم شدن زمینه برای حضور سلایق، افکار و جریان‌های مختلف در رقابت سیاسی را از جمله مهمنرین ملزومات دانست و افزود: فعالیت و تحرک با نشاط احزاب و جریان‌های سیاسی حضور حداکثری مردم در انتخابات را بدنبال خواهد داشت.

حسین خوش اقبال افزود: ما در استان به عنوان مجریان قانون، تمام سعی و تلاش مان فراهم شدن زمینه‌ها برای حضور جریان‌های مختلف در انتخابات و دسترسی آسان مردم به صندوق‌های رای با توجه به استمرار شرایط و محدودیت‌های بیماری کرونا است.

او ادامه داد: برای تحرک بخشی و نشاط آفرینی در عرصه سیاسی، سلسله نشست‌هایی را برای هم اندیشی با احزاب و گروه‌های سیاسی و تاثیر گذار بر جامعه در دستور کار قرار داده ایم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات با وجود بیماری کرونا گفت: از ماه‌های گذشته در این باره جلساتی از سوی مسئولان وزارت کشور همچنین در استان برپا شده و پیشنهاداتی نیز در این باره برای جمع بندی ارائه شده است که یکی از پیشنهادات افزایش شعب اخذ رای در نقاط پر ازدحام برای جلوگیری از تجمع رای دهندگان بوده است همچنین پیشنهاد برگزاری جداگانه دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا نیز مطرح شده که در دست بررسی قرار دارد لذا آنچه که مورد اهمیت قرار دارد لزوم برگزاری انتخابات با حفظ حضور حداکثری مردم و حفظ سلامتی رای دهندگان با وجود بیماری کرونا است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.