سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ گودرزی خبر داد؛

کشف یک هزار و ۱۶۳ طاقه پارچه قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک هزار و ۱۶۳ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: بیست و هفتم آذرماه خبری مبنی بر اینکه تعدادی از رانندگان خودرو‌های شوتی مقادیری کالای قاچاق را در انباری در جنوب تخلیه کردند و سپس این کالا‌ها را در فرصت مناسبی به انباری در مرکز تهران انتقال دادند و بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: هویت مالک انبار‌ها و نشانی دقیق هر دو انباری شناسایی شد و تیمی از کارآگاهان به نشانی انباری در جنوب تهران اعزام و مشخص شد روز گذشته یک دستگاه کامیون به محل انباری مراجعه کرده و تعدادی پارچه‌های قاچاق در این محل تخلیه شده و مالک کالا‌ها در صدد آن بود که در فرصت مناسبی این کالا‌ها را به انباری در بازار تهران انتقال دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: در شاخه دیگری از بررسی‌های اولیه مشخص شد که انبار بازار تهران در واقع ساختمان متروکه‌ای فاقد از سکنه است که مالک کالا‌های قاچاق این مکان را به محلی برای دپوی کالای قاچاق تبدیل کرده و به مروز زمان کالا‌های قاچاق را در بازار مصرف عرضه می‌کند.


بیشتر بخوانید


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضایی در دو عملیات مستقل از هر دو انباری بازدید شد، اضافه کرد: در مجموع از هر دو مکان یک هزار و ۱۶۳ طاقه پارچه قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و هر دو بازار دار اظهار داشتند اموال متعلق به آن‌ها بوده و متعلق به مالک انباری‌ها است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و  تمامی اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

سرهنگ گودرزی افزود: دستگیری مالک کالا‌ها و کشف جرئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.