رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ موبایل قاپ و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: هشتم آذر ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ تهران نو به شکایت خانمی اهل افغانستان ساکن افسریه با موضوع موبایل قاپی به پلیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی توضیح داد، در خیابان پیروزی در حال صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که یکباره از پشت سر فردی گوشی همراهم به ارزش ریالی ۶۰ میلیون ریال را قاپید و به همراه همدستش متواری شدند که با فریاد زدن و با کمک شهروندان و تعقیب سارقان موتورسیکلت را در صحنه به جا گذاشته و گوشی ام را بر روی زمین انداختن و به صورت پیاده از محل گریختند که با حضور واحد گشت کلانتری ۱۲۸ تهران نو موتورسیکلت سارقان توقیف و موبایلم به من مسترد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با بررسی ارکان موتورسیکلت و حضور در محل سرقت، هویت مالک موتورسیکلت به نام فریبرز شناسایی شد و شاکی با مشاهده تصویر مالک موتورسیکلت اظهار کرد که این فرد گوشی همراهش را سرقت کرده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه سارقان در محله نبرد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره موبایل قاپی به همکاری همدستش معترف شد، افزود: در شاخه دیگری از عملیات پلیسی، دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در پایان اضافه کرد: تا کنون ۱۳ تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار