سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرات مردم تضمین انتخاب یک راهنمای مطمئن؛

چگونه با راهنمای همشهری کالا و خدمات را به آسانی بفروشیم؟

اهمیت تبلیغات و معرفی کالا و خدمات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خرد و کلان به هیچ عنوان آن را رد نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اهمیت تبلیغات و معرفی کالا و خدمات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خرد و کلان به هیچ عنوان آن را رد نمی‌کنند. این فرایند خارق العاده به گونه‌ای برای مشاغل مختلف عمل می‌کند که بیل گیتس مالک مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا همواره در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود، راز ثروتمند شدنش را تبلیغات هوشمندانه عنوان می‌کند.

اگر نگاهی به علت موفقیت کارآفرینان و فعالان اقتصادی بیاندازیم خواهیم دید که همواره پای تبلیغات هدفمند در میان فعالیت‌شان است. این دسته از افراد حتی با ظهور رسانه‌های مختلف اینترنتی و با ساز و کارهای گوناگون و متنوع هر مرجعی را برای معرفی کالا و خدمات خود انتخاب نمی‌کنند و به جز تبلیغات هوشمند و پربازده، فکر دیگری در ذهن شان خطور نمی‌کند.

بسیاری از مردم هم برای فروش و معرفی خدمات‌شان همواره به دنبال رسانه‌ های تبلیغاتی مطمئن و معتبر هستند تا بتوانند با خیال آسوده از نیازمندی‌ها بهره ببرند.

اما رشد چشم گیر فعالان حوزه تبلیغات در نتیجه افزایش تعداد  کسب و کارها باعث شده است تا مخاطبان برای معرفی خدمات شان با تنوعی از انتخاب روبه رو شوند و چندین سوال در ذهن‌شان نقش ببندد. آیا تمامی شرکت‌ها و مراجع تبلیغاتی موجبات رشد و توسعه کسب و کارها و مشاغل را فراهم خواهند کرد؟ آیا این دسته از رسانه‌های تبلیغاتی، جوابگوی تمام نیازهای مردم می ‌باشند؟ چگونه می‌توان به آنها اعتماد کرد و بازخورد بهتری از انتشار آگهی دریافت کرد؟ آیا مراجع تبلیغاتی از پشتیبانی 24 ساعته بصورت تلفنی و یا حضوری برخوردار هستند و می‌توانند مشکلات مشتریان و مخاطبان را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند؟ و سوالات بسیار که قطعا برای هر فردی که اگر حتی قصد خرید و فروش یک ماشین و یا ملک را داشته باشد، مطرح می شود.

احراز هویت

یکی از مسائل مهمی که دغدغه بسیاری از مردم محسوب می‌شود احراز هویت تمامی آگهی‌های منتشر شده در رسانه‌های تبلیغاتی است و این حق طبیعی هر فرد حقیقی و یا حقوقی است که آگهی مورد نظرش را با خیال راحت انتخاب کند و پس از تماس با صاحب آگهی، نیازش در کوتاه‌ترین زمان و در بهترین شکل ممکن برآورده شود. حتی آگهی دهنده این انتظار را از مراجع تبلیغاتی دارد که پس از پایان فرایند خرید و فروش کالا و انجام معاملات هم از او پشتیبانی شود.

خرید خودرو

به این مثال توجه کنید. چند سال پیش فردی برای خرید خودرو با خرید یکی از شماره‌های نسخه چاپی نیازمندی‌های همشهری، چشمش به آگهی خودروی مورد نظر خورد و پس از تماس با فروشنده، مراحل خرید و فروش انجام شد. اما این دو فرد با وجود انجام معامله کاملا قانونمند از اقدام خود پشیمان شدند. یکی از مدیران دفاتر قبول آگهی راهنمای همشهری پس از اطلاع این موضوع، برای اینکه این قائله به خوبی ختم شود، هر دو را به دفتر دعوت کرد و سرانجام پس از بررسی‌های لازم، مشکل مورد نظر حل و فصل شد.

استخدام

آگهی‌های استخدام از آگهی‌های حائز اهمیت بسیاری از جوانان فاقد شغل طی چند سال اخیر بوده است. بسیاری از جوانان تحصیل کرده و یا افراد فاقد تحصیلات آکادمیک به دنبال شغلی در یک مکان مطمئن و معتبر هستند. رسانه‌های مختلفی برای معرفی مشاغل مختلف حتی بصورت تخصصی در حال فعالیت هستند اما آیا تمامی آنها توانسته‌اند پاسخگوی تمام اقشار جویای کار باشند؟ آیا این دسته از رسانه‌های تبلیغاتی به فکر رشد و افزایش مهارت‌های افراد جامعه پیش از ورود به بازار کار بوده اند؟

بهرام رادان از جمله افرادی است که موفقیت خود را مدیون راهنمای همشهری می‌داند. او پیش از اینکه وارد دنیای بازیگری شود و به عنوان یکی از برترین هنرمندان حوزه سینما و تئاتر شناخته شود، در نیازمندی‌های همشهری به دنبال شغلی متناسب با مهارت خود می‌گشت که چشمش به آموزش بازیگری افتاد و با ورود به این کلاس‌ها و کشف استعداد خود، راه شغلی خود را پیدا کرد. نیازمندی‌های همشهری روزانه بیش از ۲۰۰۰ آگهی استخدام در نسخه چاپی و سایت راهنما منتشر می‌کند و بعید است کسی شغلی متناسب با مهارت و تجربیاتش، پیدا نکند. این جمله گفته‌ی یکی از مشتریانی است که کمتر از یک هفته با بررسی آگهی‌های استخدام در نسخه جدید سایت راهنما موفق شد در شغل مهندسی برق مشغول بکار شود. او در دایرکت صفحه اجتماعی راهنمای همشهری ضمن ابراز خوشحالی از یافتن شغل مورد نظرش عنوان کرد از طریق اپلیکیشن نیازمندی ها ی همشهری می تواند با سرعت بیشتری به خدمات و کالای مورد نیازش دسترسی پیدا کند.

 

راهنمای همشهری به بهانه برگزاری جشنواره تخفیفات با هدف حمایت از مشاغل در دوران کرونا گفتگوی متفاوتی با صاحبان آژانس‌های املاک ترتیب داد. در این گفتگوها یک جمله مشترک از زبان این دسته از افراد فعال در حوزه ملک منتشر شد و آن این بود که نیازمندی‌های همشهری موجبات رشد و توسعه کسب و کارشان را فراهم کرده است و از زمان تغییر نسخه سایت راهنما تعداد زنگ خورها و مراجعه کنندگان به آگهی‌های آنها افزایش پیدا کرده است. آماری که اخیرا یکی از مراجع اصلی خرید و فروش ملک منتشر کرده است، گویای رضایت مردم از عملکرد و خدمات قابل قبول سایت راهنماست. این آمار نشان می‌دهد سایت راهنما از زمان ایجاد تغییرات گسترده، بیشترین کلیک و بازدید کننده را نسبت به سایر پلتفرم های نیازمندی‌ها داشته است. رشد ۳۵۰ درصدی تعداد مخاطبان این سایت نشان از افزایش اعتماد مردم برای دسترسی به تمامی نیازمندی‌ها در بستر سایت می‌باشد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
نسترن
۱۱:۰۷ ۰۲ دی ۱۳۹۹
همشهری همیشه نو آوری داره
سینا
۱۳:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خیلی وقته منتظره اپ راهنما بودم .. ممنونم ازتون