سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح زمستانه هلال احمر سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح زمستانه با استقرار روزانه ۱۷۶ نیروی امدادگر در ۳۱ پایگاه ثابت و سیار در راه‌های ارتباطی این استان برای ارائه خدمات امدادی در حوادث احتمالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  علیرضا میربهاالدین  با بیان اینکه این طرح از امروز اول دی آغاز شد و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد، اظهار داشت: در این طرح ۶۰ دستگاه خودرو امداد و نجات و آمبولانس در پایگاه‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان مستقر هستند.

او ادامه داد: برای اجرای طرح ملی «زمستانه» پیش‌بینی‌های لازم به منظور فراهم کردن تجهیزات راه‌سازی، اسکان اضطراری در سطح راه‌های ارتباطی و استفاده از تیم‌های واکنش سریع انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کاهش زمان حضور در صحنه حوادث، افزایش سرعت امدادرسانی در سوانح مختلف ترافیکی و غیرترافیکی، کاهش آسیب‌های جانی ناشی از حوادث رانندگی در مسیر‌های برون شهری از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

او بیان کرد: ۲۱ محل نیز برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر استان پیش‌بینی شده است.

میربهاالدین تصریح کرد: همچنین به منظور ارائه خدمات در مواقع اضطرار و نیاز علاوه بر پایگاه‌های امداد جاده ای، پایگاه‌های امداد هوایی، کوهستان، ساحلی و امداد دریایی در سیستان و بلوچستان فعال هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.