سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد: صیانت و حفظ نیروی انسانی به عنوان پیشران اقدامات توسعه‌ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز وابسته از محوری‌ترین برنامه‌های این وزارت به شمار می‌رود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در طول قریب به یک‌سال از شیوع بیماری کرونا برغم تمامی این شرایط سخت، مدیران و کارکنان این شرکت با دلسوزی و احساس مسئولیت برنامه‌های این شرکت را به خوبی پیش برده‌اند و در این آزمون سخت سربلند شد‌ه‌اند.

وی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و خدمات ارزنده بنابی نایب رئیس سابق هیات مدیره شرکت گفت: حضور بنابی در شرکت منشاء آثار و برکات فراوانی بوده که امیدوارم تلاش‌های او در سنگر جدید همانند گذشته اثربخش و تداوم داشته باشد.

فتاحی در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تقارن آن با شب یلدا برای اعضای جدید هیات مدیره در تحقق اهداف راهبردی شرکت آرزوی توفیق کرد.

در ادامه بنابی معاون توسعه‌ای سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی سخنانی از تلاش‌ها و همکاری‌های دلسوزانه مجموعه مدیران و کارکنان شرکت در همراهی و همدلی برای پیشبرد امور قدردانی کرد.

نایب رییس سابق هیات مدیره شرکت ارتباطات در ادامه برای اعضای جدید هیات مدیره شرکت آرزوی توفیق کرد.

در این جلسه خباز عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز گفت: با توجه به جایگاه و نقش کلیدی شرکت ارتباطات زیرساخت در حوزه ICT و تحقق زیرساخت‌های ارتباطی دولت الکترونیک باید توجه بیشتری بر استفاده از توانمندی‌های فنی نیروی انسانی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های شرکت به عمل آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.