سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه «پذیرش ۲۴» سامانه ثبت نوبت در حدود ۵۰ بیمارستان و کلینیک

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بیماران خواست که با استفاده از سامانه «پذیرش ۲۴» اقدام به ثبت نوبت در حدود ۵۰ بیمارستان و کلینیک استان کنند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بهاری مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بیماران خواست که با استفاده از سامانه «پذیرش ۲۴» اقدام به ثبت نوبت در حدود ۵۰ بیمارستان و کلینیک استان کنند و با پرهیز از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی، زنجیره شیوع کرونا را قطع کنند.

او گفت : یکی از توصیه‌های مهم سازمان بهداشت جهانی خودداری از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی است، زیرا آمار‌ها حاکیست که شیوع کرونا در مراکز درمانی حدود سه برابر اماکن عادی است.

بهاری افزود: این خطر در مراکز درمانی شلوغ بویژه کلینیک‌های دولتی بیشتر است مگر اینکه در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شیوه نوبت دهی و پذیرش بیمار در این مراکز متفاوت از گذشته باشد.

او افزود: این کار هم اکنون در کلینیک‌های دولتی استان کرمانشاه رخ داده و با اجرای روش‌های نوبت دهی الکترونیک و غیرحضوری، به اندازه چشمگیری از ازدحام سابق در این مراکز کاسته شده است.

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آغاز الکترونیکی شدن بخشی از خدمت رسانی به بیماران از سه سال پیش گفت: هم اکنون سامانه «پذیرش ۲۴» به ۲ صورت اپلیکیشن (برنامه کاربردی) و سایت در دسترس همه شهروندان قرار دارد و آنان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh ۲۴.com یا نصب برنامه «پذیرش ۲۴» بر روی تلفن‌های همراه خود، اقدام به ثبت نوبت برای پزشک مورد نظر در حدود ۵۰ بیمارستان و درمانگاه استان کنند.

او افزود: شهروندان تنها لازم است با ورود به این سامانه و ثبت کد ملی بیمار اقدام به گرفتن نوبت پزشک یا مرکز درمانی موردنظر در روز و ساعت دلخواه خود کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.