سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ گذشته گذشته؛

۱۳ نفر به ویروس کرونا در همدان مبتلا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی ۱۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۲۴ گذشته خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان استان همدان از آغاز اپیدمی بیماری کووید ۱۹ به ۹ هزار و ۶۳۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه در روز گذشته با مرگ ۵ هم استانی آمار درگذشته گان از کرونا در این استان به هزار و ۳۹۴ نفر رسید و حال ۳۹ نفراز مبتلایان به ویروس کرونا  وخیم گزارش شده است.

او افزود: در شبانه روز گذشته ۲۱۷ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند  که ۲۵ نفراز آن‌ها در بخش عادی و ۷ نفر در بخش ICU بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت:همچنین آخرین آمار نشان می‌دهد در شهرستان‌های فامنین ۱۷۰ نفر، همدان ۳ هزار و ۷۰۰ نفر، بهار ۵۵۱ نفر، کبودراهنگ ۶۰۱ نفر، تویسرکان ۵۹۴ نفر، ملایر هزار و ۸۰۹ نفر، رزن ۳۷۰ نفر، درگزین ۱۶۴ نفر، نهاوند هزار و ۸۱ نفر و اسدآباد ۳۳۶ نفر به کووید۱۹ مبتلا شده اند.

طاهری یاد آور شد: توصیه ما این است که در شرایطی که وضعیت ناپایدار و شکننده از نظر شیوع بیماری وجود دارد، مردم مراسم شب یلدا را به صورت فضای مجازی برگزار کنند و از این طریق به قطع چرخه ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.