سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

پرستاران در جبهه مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند

دانایی گفت: پرستاران و کادر درمان در جبهه مقابله با ویروس کرونا و این بحران سخت سنگ تمام گذاشتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دانایی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با بیان اینکه پرستاران در جبهه مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند گفت : امروز به واسطه رعایت دستورالعمل ها و شیوع ویروس کرونا، مراسم گرامیداشت روز پرستار را به صورت مجازی برگزار کردیم و امیدواریم با تفضل خداوند متعال هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود.

او افزود: از روزی که ویروس کرونا همه گیر شد، احدی از پرستاران ما شانه خالی نکردند و جهادگرانه و ایثارگرانه پای کار ایستادند.

دانایی ابراز داشت: بار‌ها و بار‌ها از طریق تمامی رسانه‌ها اعلام کردم که دست تک تک پرستاران و کادر درمان و عزیزان خودم در حوزه دانشگاه را می‌بوسم که این مهم به واقع شعار نبوده و نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ادامه داد:  با همکاری و مساعدت استاندار محترم و مسئولان امر، تلاش کردیم تا در شرایط فعلی همه گیری ویروس کرونا و شرایط سخت موجود، مطالبات عزیزان پرستار و کادر درمان را پرداخت کنیم.

او اضافه کرد: در راستای ایجاد امنیت شغلی و همچنین جذب پرستاران و نیرو‌های شرکتی مجموعه دانشگاه و تخصیص سهمیه بیشتر در حوزه جذب پرستاران تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.