آشناگر با بیان اینکه رشادت پرستاران در خدمت به مردم جادوانه خواهد ماند گفت: پرستاران و کادر بهداشت و درمان ، حافظان و پاسداران سلامت ما در ایام بیماری کرونا می باشند .‌

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر، استاندار سمنان در آیین ویدئوکنفرانسی تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سمنان گفت: لازم می‌دانم از مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه‌ی کادر بهداشت و درمان استان در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سمنان و شاهرود بواسطه‌ی اقدامات خالصانه و متعهدانه‌ی فراوانشان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

او افزود: همزمان با شیوع کرونا در اسفند سال گذشته، استان سمنان بواسطه‌ی قرار گرفتن در دو کریدور اصلی شب به غرب و شمال به جنوب و نیز همسایگی با ۸ استان بزرگ کشور به شدت در معرض تهدید شیوع این ویروس قرار گرفت.

استاندار سمنان ابراز داشت: علی رغم آنکه در ابتدای بحران کرونا همه‌ی ما به نوعی غافلگیر شیوع ویروس شدیم، اما به سرعت بر این بیماری اشراف پیدا نموده و با همت روسای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی شاهرود و سمنان و زحمات کادر بهداشت و درمان موفق شدیم تا روند صعودی این بیماری را متوقف و خوشبختانه بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا شاهد سیر نزولی و روند کاهشی این بیماری در سطح استان باشیم.

آشناگر بیان کرد: علی رغم آنکه مشکلاتی در برخی مراکز درمانی استان وجود دارد، اما باید به این نکته نیز توجه نمود که کشور ما در معرض ناجوانمردانه‌ترین ترحیم‌ها قرار دارد و با تمام محدودیت‌هایی که حتی برای تبادل پول، خرید دارو و تامین واکسن به انجام رسیده است، اما همچنان کادر بهداشتی و درمانی کشور و استان ما بصورت خستگی ناپذیر و مجاهدانه تلاش می‌نماید تا با فائق آمدن بر این بیماری، بار دیگر شادی و نشاط را میهمان قلب‌های ایرانیان نماید.

او اضافه کرد: در بحث مبارزه با کرونا جدای از کادر بهداشت و درمان، تمامی عزیزانمان در بسیج، سپاه، ارتش، نیرو‌های نظامی و انتطامی، خیران، صنعتگران و ... پای کار آمده و از هیچ کوششی دریغ ننمودند.

استاندار سمنان ادامه داد: باید بصورت ویژه از همکاری اصناف، بازاریان و صاحبان مشاغل خرد و کلان بواسطه‌ی همراهی و همکاری با تصمیمات ستاد کرونا قدردانی و تشکر نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.