سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین تکریم از پرستاران استان‌های مرکزی و کرمان

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در آیین تکریم از پرستاران استان‌های مرکزی و کرمان که هم زمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیین تجلیل و تکریم از پرستاران استان‌های مرکزی و کرمان با حضور فریبا نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، استانداران کرمان و مرکزی، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی این دو استان، مدیران استانی و جامعه پرستاری و کادر درمانی این استان‌ها هم زمان با روز بزرگداشت مقام پرستار برگزار شد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در این آیین که به صورت مجازی برگزار شد، پس از اهداء سلام و درود بر کادر درمان به زنان و مردان پرستار گفت: امسال تجلیل و سپاس از سفید قامتان عرصه سلامت و تکریم این عزیزان به واسطه‌ وسعت و عمق ایثارشان در فضای ابتلای به ویروس کرونا؛ رنگ و بویی دیگر دارد.

نظری تاکید کرد: مدافعان سلامت و سفیدپوشان صبور، کاری کارستان کردند و باعث سربلندی مضاعف این قشر زحمتکش و ارجمند طی یک سال گذشته شدند.

رئیس کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: نوع انسان در شرایط عادی نیازمند توجه است و زمانی که انسان درد دارد و بیمار است، بیشتر محتاج این توجه و رسیدگی می‌شود؛ در این شرایط پرستاران به عنوان سنگ صبور بیماران، این شرایط و نیاز را تحمل می‌کنند و در لحظات سخت در کنار همنوع خود قرار می‌گیرند.

مشاور وزیر کشور در ادامه افزود: زنان و مردان پرستار، در شرایطی با تمام وجود خدمت می‌کنند که در معرض خطرات زیادی هستند، سختی‌های زیادی نیز متحمل شده و می‌شوند، دوری از خانواده و فرزند را تحمل می‌نمایند و در مسیر خدمت رسانی نیز تعدادی از این ایثارگران جان خود را در راه نجات هم میهنان و همنوعان خود نثار کرده اند و همچنان شاهدیم این جامعه فداکار در سنگر دفاع و محافظت از جان مردم در حال تلاش و جان نثاری هستند.

او تصریح کرد: به عنوان مشاور وزیر کشور، حامل پیام سلام و ادای احترام وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به شما کادر محترم درمان هستم و از استانداران محترم کرمان و مرکزی نیز به جهت تکریم از ایثارگران مدافع سلامت، قدردانی می‌نمایم.

مشاور وزیر کشور در امور زنان وخانواده بیان کرد: تمام تلاش ما در کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر این است که با ترغیب و تشویق مردم و خانواده‌ها به رعایت آیین نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی به شما کمک کنیم تا زحمت و رنج مضاعف به شما تحمیل نشود و شرایط مدیریت و کنترل شود تا به لطف پروردگار؛ شاهد بهبود شرایط بحران کرونا و کاهش آمار مبتلایان و زنجیره انتقال بیماری باشیم.

این مقام مسئول در پایان برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی و برای سفیدپوشان صبور مدافع سلامت نیز سلامتی و موفقیت را آرزو نمود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، از تعدادی از پرستاران به نمایندگی از جامعه پرستاری آن استان‌ها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.