سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت یک و نیم میلیارد تومان برای درمان مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال، یک میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان برای ارائه خدمات درمانی مددجویان هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:   مبلغ یاد شده در زمینه‌های پرداخت یک و نیم میلیارد تومان برای درمان مددجویان کمیته امدادپرداخت تعرفه پزشکی، پاراکلینیک، دارو، بستری و حق نگهداری از بیماران زمین گیر در منزل هزینه شده است.

 الهی راد افزود: هزار و ۵۵۳ بیمار صعب العلاج، ۱۰۶ بیمار خاص و ۳۲۳ بیمار ناتوان به صورت ویژه زیر پوشش حمایتی این نهاد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: همچنین این نهاد علاوه بر پرداخت کمک معیشت ماهانه و خدمات درمانی و بیمه‌ای به افراد سالمند و زمین گیر، هر ماه تا سقف ۱۰۰ هزار تومان کمک هزینه نگهداری پرداخت می‌کند.

الهی راد عنوان کرد: با وجود واگذاری خدمات درمانی مددجویان شهری به سازمان بیمه سلامت، اما ارائه خدمات بیمه مکمل به همه خانواده‌های زیر حمایت مانند گذشته ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: علاوه بر کمک‌های این نهاد به افراد مددجو، کمیته امداد استان از ابتدای شیوع کرونا ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای افراد نیازمند و غیر مددجوی استان و بازماندگان فوتی ویروس کرونا کمک کرده است.

حدود ۶۰ هزار خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد استان قرار دارند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.