سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور فرمانده نزاجا صورت گرفت؛

بهره برداری از کلینیک فوق تخصصی بیمارستان ارتش در مشهد

کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش امروز با حضور فرمانده نزاجا در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم بهره برداری از کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش در مشهد گفت: امروز همه پزشکان، پرستاران، بهیاران، بهورزان و کادر درمان کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حال انجام وظیفه هستند.

او با اشاره به فعالیت ۵۶ بیمارستان متعلق به نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور، افزود: ۲۸ بیمارستان از این مجموعه متعلق به نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تمامی امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی پزشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت هم‌میهنان برای مبارزه با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا قرار دارد.

حیدری بیان کرد: با اقتدا به حضرت زینب (س)، با نیت خالص و الهی به همه در پنهان و آشکار کمک کنیم و همچون حضرت زینب ولایتمدار و پشتیبان ولایت باشیم.
 

بیشتر بخوانید


دکتر غلامرضا نجارزاده رییس بیمارستان شمس‌الشموس نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: کلینیک پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی این مرکز درمانی در ساختمانی با ۷۱۵ مترمربع زیربنا در دو طبقه در ۱۶ ماه ساخته شد.

او افزود: ساخت و بهره‌برداری از این واحد تخصص پزشکی مجهز به ۲۲ اتاق و برخوردار از تجهیزات مختلف تخصصی و فوق تخصصی ۱۴ میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.