سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در خوزستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: از نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در استان رونمایی شد.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در یادواره رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی که شروع برنامه‌های آن در شامگاه ولات حضرت زینب (س) با ارتباط مرکز خوزستان با مزار شهید سردار سلیمانی آغاز می‌شود و تا ۱۶ دی ماه چهلمین سالگرد شهادت شهید علم الهدی با تدبیر استاندار خوزستان و فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) تولید و پخش خواهد شد.

او با بیان اینکه  خوزستان میزبان و نماینده ملت ایران است، افزود: رونمایی از پرچم و پوستر نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی و کتاب خاطرات و شعر شهدای مدافع حرم خوزستان انجام شد این رویداد فرهنگی امسال تحت عنوان یادواره و در سال‌های آینده به عنوان جشنواره برگزار خواهد شد.

رحیمی بیان داشت: دبیرخانه دائمی آن در خوزستان تشکیل شده است که در این یادواره در ۶ حوزه تولیدی صدا، سیما، خبر، فضای مجازی شعر و موسیقی و پژوهش مراکز استان‌های رسانه ملی کشور رقابت می‌کنند.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان ادامه داد: بعد از داوری اولیه بیش از ۲ هزار اثر تولیدی در ساختار‌های مختلف ۶۲۷ اثر موفق به راهیابی به مرحله نهایی خواهد شد که از سوی ۳۴ نفر از اساتید دانشگاه صدا و سیمای کشور ارزیابی می‌شوند در نهایت ۴۰ اثر برگزیده معرفی که ۱۰ اثر نشان شهید سلیمانی و ۳۰ اثر نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین رونمایی از کتاب شعر و خاطرات شهیدان مدافع حرم نیز برگزار خواهد شد.

شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عمر پر برکت خود برای امنیت کشور و مردم تلاش شبانه روزی داشت؛ بنابراین در آستانه شهادت این سردار و همراهان او ما یک مسئولیت و رسالت بزرگ داریم و آن هم پیام شهیدان این واقعه است.

او بیان داشت: شهیدانی که در مقاطع مختلف حماسه‌های جاوید آفریدند، سردار شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی با همرزمان خود از کرمان در خوزستان جانانه مقابل متجاوزان ایستاد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.