سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دورهمی‌های شب یلدا عاملی در انتقال ویروس کرونا

فرماندار قصرشیرین گفت : برگزاری دورهمی‌های شب یلدا عاملی در انتقال ویروس کرونا است از این رو مردم حتما از برگزاری این گونه محافل پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : باتوجه به اجرای محدودیت‌های اخیر و همکاری و همراهی مردم شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا بودیم از این رو از مردم می‌خواهیم همچنان ما را یاری کرده و از برگزاری تجمع خودداری کنند.

او گفت : برپایی هرگونه تجمع باعث سرایت ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: هم اکنون بیش از ۲۱ هزار تن از جمعیت شهرستان معادل ۹۵ درصد در طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا شده اند که با اجرای این طرح در مجموع ۳۰ فرد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی و اقدام‌های بعدی برای ارجاع به مراکز درمانی و آموزش‌های لازم برای اعمال قرنطینه به آن‌ها ارایه شده است.

تاتار افزود: همراهی و همکاری مردم با ستاد کرونا قابل قدردانی است و تمامی واحد‌های مشاغل گروه یک و ۲ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعال است و تیم‌های نظارتی ستاد کرونا نیز با تمام توان بر فعالیت این واحد‌ها نظارت می‌کنند.

او ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین از مجموع نمونه گیری‌های انجام شده، آزمایش ۴۲۰ تن مثبت بوده که از مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ نیز ۲۰ نفر فوت کرده اند و هم اکنون یک فرد مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارد.

تاتار از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی همچنان ستاد کرونا را یاری کرده و در واقع از سلامت خود و خانواده هایشان صیانت کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.