به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز در بیست و نهمین روز از آغاز طرح مدیریت هوشمند محدودیتها به ریاست حقیقی معاون برنامهریزی و توسعه فرماندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا و با حضور روسای کمیتههای پنجگانه ستاد و نمایندگان سازمان صمت، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و مراکز بهداشت شهدای انقلاب و والفجر شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد.
حقیقی ضمن قدردانی از مردم شیراز به واسطه رعایت دستورالعملهای ابلاغی ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا و پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ماندن در خانه، این همراهی را منجر به اجرای هرچه بهتر طرح محدودیتهای هوشمند دانست و ابراز امیدواری کرد که این همدلی طی روزهای پیش رو، تداوم داشته باشد.
او با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تلاش خستگی ناپذیر کادر بهداشت و درمان طی قریب به یکسال گذشته در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا قدردانی و عملکرد اصناف و بازاریان شهرستان شیراز، در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیتها و کاهش آمار ابتلای به بیماری و نرخ مرگ و میر ناشی از کوید ۱۹ را قابل سپاس ارزیابی کرد.
جانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان از تشدید محدودیتهای تردد در روزهای شنبه و یکشنبه و همزمان با شب یلدا خبر داد و افزود: دلیل این سختگیری صرفاً کمک به حفظ سلامت و آرامش شهروندان است و از مردم درخواست میکنیم با ماندن در خانه و پرهیز از برگزاری دورهمی و تجمعهای خانوادگی، بار دیگر ثابت کنند شیراز، شهر ادب و فرهنگ ایران، از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
حقیقی با اشاره به مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونای شهرستان شیراز، خاطرنشان کرد: پایان ساعت کار اصناف در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ اعلام شده و تنها مشاغل گروه ۱ امکان فعالیت پس از این ساعت را خواهند داشت.
او همچنین زمان آغاز منع تردد درون شهری را طی این ۲ روز، ساعت ۲۰ اعلام کرد و یادآور شد که هرگونه تردد پس از ساعت تعیین شده، مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز، در ادامه از شهروندان خواست تا از تجمع در دفاتر پیشخوان دولت و تهدید سلامت خود و دیگران در شرایط حساس کنونی خودداری کرده و شخصاً مراحل ثبت نام سجام و احراز هویت را از طریق سایت www.sejam.ir انجام داده یا با مراجعه به شعب پست بانک و کافی نتها در سراسر شهرستان از این خدمات بهرهمند شوند.
انتهای پیام/