سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم اجرای طرح ناظران سلامت در چهارمحال و بختیاری

به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اجرای طرح ناظران سلامت جهت نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا عرب معاون جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت:به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح ناظران سلامت توسط هلال‌احمر به عنوان یکی از اعضای کمیته نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن و ادارات، کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها در حال اجراست.

او با بیان فعالیت ۳۰۳ کانون هلال احمر در چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون ۲۸ کانون دانشجویی، ۲۰ کانون جوانان، ۱۷۰ کانون دانش‌آموزی، ۶ کانون طلاب و ۷۹ کانون غنچه‌های هلال در استان فعال است.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: گروه‌های مختلفی از طریق فضای مجازی تشکیل شده و با جوانان در ارتباط هستند و آموزش‌های لازم را در خصوص فعالیت‌های بشردوستانه، عام‌المنفعه و سلامت‌محور ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در طرح آمران سلامت اعضای جمعیت توصیه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها را به آحاد مردم جامعه آموزش و تذکر می‌دهند.

عرب ادامه داد: هم‌اکنون طرح ناظران سلامت توسط هلال‌احمر به عنوان یکی از اعضای کمیته نظارت بر انجام صحیح پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود که در این طرح نظارت بر انجام صحیح پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و ادارات و کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها انجام می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان با بیان اینکه این طرح با مشارکت مرکز بهداشت انجام می‌شود، گفت: ناظران سلامت فرم‌های لازم را اخذ کرده و پس از مراجعه به اماکن مختلف اقدام به پرکردن فرم‌های مربوط بهداشتی می‌کنند و در پایان به مراکز بهداشتی تحویل می‌دهند.

او خاطرنشان کرد: تعداد اعضای هلال‌احمر استان نزدیک به ۱۰ هزار عضو است که در سامانه ثبت شده‌اند و در تلاش برای افزایش داوطلبان هستیم.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.