سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان حسینی

استاندار مازندران در پی درگذشت حاج سیدقربان حسینی پدر شهیدان سید مرتضی و سید مصطفی پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پی درگذشت حاج سیدقربان حسینی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس، سید مرتضی و سید مصطفی حسینی پیام تسلیتی صادر کرد. ‎


بیشتر بخوانید


متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح زیر است:

بار دیگر؛ اسوه‌ای ماندگار از جامعه ارجمند ایثارگری استان، زنده یاد حاج سیدقربان حسینی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس؛ سید مرتضی و سید مصطفی حسینی، دعوت پروردگار سبحان را لبیک گفت و با رحلت خود موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

خاطره پایمردی و استقامت پدران و مادران بزرگوار شهدا که پس از شهادت فرزندان برومند خویش، لحظه‌ای از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام دست نکشیدند و با بصیرت و آگاهی در مسیر ولایت فقیه پایداری کردند، هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت و برای همیشه؛ الگوی مقاومت، عزت و اقتدار برای ملت ما باقی خواهد ماند.

مصیبت درگذشت حاج سیدقربان حسینی، پدر گرامی شهیدان والامقام سید مرتضی و سید مصطفی حسینی را محضر خانواده گرانقدر آن شهدای عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم شریف مازندران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان نور، تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند رحمان؛ برای آن عزیز سفرکرده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر جمیل مسألت دارم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.