سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب چله امسال، با شادکامی به سپیده می رسد، اگر در خانه هایمان بمانیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در سایه دورهمی های مجازی و پرهیز از مراسم حضوری یلدایی، همراه و قدردان مجاهدت های کادر درمانی و به ویژه ایثار و جانفشانی های پرستاران باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در آستانه شب یلدا، بر لزوم استمرار رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های کرونائی گفت:  بهترین قدردانی و حمایت از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پرستاران و کادر خدوم پزشکی، تلاش در جهت اجرا و فرهنگسازی رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز پرهیز و انذار عزیزانمان از برگزاری و یا شرکت در اجتماعات خانوادگی به مناسبت شب یلدا است.

مقدم افزود: چرا که برگزاری جمع‌های خانوادگی و اجتماع افراد، موجب انتشار بیشتر این ویروس و هدر رفتن دستاورد‌های اخیر و افزایش ابتلائات و خدای ناکرده مرگ و میر ناشی از آن خواهد شد، که این واقعه، ضربه مهلک و اثر تلخی بر روح و جسم مدافعان سلامت برجای خواهد گذاشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: امسال می‌توانیم در سایه دورهمی‌های مجازی و پرهیز از مراسم حضوری یلدایی، همراه و قدردان مجاهدت‌های کادر درمانی و به ویژه ایثار و جانفشانی‌های پرستاران باشیم .

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز افزود: ضمن حفظ امنیت بهداشتی و سلامتی خود و اطرافیانمان، به سهم و نوبه خود در مواجهه و غلبه بر شیوع و هجوم ویروس کرونا، به مسئولیت فردی و اجتماعی خود عمل کنیم و امیدوارم که به لطف و هدایت الهی، ملت ایران از این نبرد و ابتلا نیز هر چه زودتر، سربلند بیرون بیاید که البته این استعداد و امکان در میان ملت ما بوده  است.

او گفت: هرکجا که با درایت و اتحاد و همدلی، از علایق و منافع مقطعی خود، دست کشیده ایم، برکت و ثمره مطلوب آن را نیز چشیده ایم.

مقدم در ادامه، ضمن بیان محدودیت‌های کرونایی ویژه شب یلدا افزود : به منظور کاهش حجم تردد وسایل نقلیه و پیشگیری از گردهمایی و اجتماعات خانوادگی، در روز‌های شنبه ۲۹ آذر و یکشنبه ۳۰ آذر فعالیت اصناف به جز مشاغل گروه یک (خدمات ضروری) از ساعت ۱۸ تعطیل بوده و تردد وسایل نقلیه نیز از ساعت ۲۰ تا ساعت ۴ صبح روز بعد، ممنوع است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی  البرز گفت: امیدواریم با توجه و اهتمام شهروندان ، شب یلدای امسال، باعث و زمینه ساز زحمت و فقدان اطرافیانمان نشود.

مقدم افزود: شب چله امسال، با شادکامی به سپیده می‌رسد، اگر در خانه هایمان بمانیم تا  در فرصت‌های بعدی و پس از تأمین امنیت کامل بهداشتی و سلامتی، خانواده‌های ایرانی بار دیگر با خیال راحت  دور هم جمع شوند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.