سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ۲۸۱ روستای استان اردبیل مسدود شد / تلاش برای بازگشایی راه ها ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عملیات بازگشایی و برف روبی راه ۲۸۱ روستای استان با تلاش راهداران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه عملیات بازگشایی و برف روبی راه ۲۸۱ روستای استان با تلاش راهداران در حال انجام است، گفت: این راه های روستایی در نقاط کوهستانی و صعب العبور شهرستان‌های خلخال، کوثر، اردبیل، نیر، گرمی و مشکین شهر واقع شده که امیدواریم تا پایان امروز به طور کامل شاهد تردد در این روستا‌ها باشیم.

او از ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها، محور‌ها و راهدارخانه‌های استان با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده اند تا خدمات لازم را به مردم عزیز ارائه کنند.

وثوقی با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیرو‌های امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.