سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار اکیپ‌های راهداری در ثلاث باباجانی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث‌باباجانی گفت: برای انجام عملیات زمستانی ۲ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن سهرابی رئیس  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث‌باباجانی گفت: برای انجام عملیات زمستانی و برف روبی ۲ اکیپ راهداری در قالب ۲۳ نیروی انسانی و خدماتی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر شد.

او افزود: این نیرو‌ها در راهدارخانه مرکزی در شهر تازه آباد و راهدارخانه دواله در مسیر اصلی جوانرود به ثلاث باباجانی مستقر هستند.
سهرابی تصریح کرد: ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برف روبی برای انجام عملیات بازگشایی و خدمات‌رسانی به مردم در راهدارخانه‌های شهرستان مجهز و آماده به کار شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی افزود: این اکیپ‌ها برای فعالیت‌های زمستانه در ۶۴۳ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی آمادگی دارند.
سهرابی گفت:  برای انجام عملیات نمک‌پاشی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان ۳۰۰ تن نمک و  ۳هزار تن ماسه برای استفاده در مواقع ضروری خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.