معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفری دو روزه از بخش‌های مختلف استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازدید به عمل آورد.

معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از پایانه های کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مقبلی معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان بازدید کرد.

او از اقدامات صورت گرفته‌ای که در پایانه مرزی خسروی جهت تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) انجام شده است اظهار رضایت کرد.

او با حضور در پایانه مرزی پرویزخان در جریان مشکلات این پایانه مرزی قرار گرفت و در جهت تکمیل پایانه مرزی اعتباراتی نیز در نظر گرفت.

مقبلی در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه از راهدار خانه‌های اسلام آباد غرب، دالاهو و سرپل ذهاب بازدید کرد و با توجه به اینکه این راهدار خانه‌ها در زمان زلزله سرپل ذهاب آسیب دیده برای برطرف شدن این مشکلات دستوراتی صادر کرد.

مقبلی از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به منطقه اورامانات رفت و از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های روانسر وجوانرود و امکانات و ماشین آلات مستقر در این اداره بازدید بعمل آورد و گفت: با توجه به عمر بالای ماشین آلات باید هرچه سریع‌تر برای عملیات برف روبی زمستان سرویس اورحال انجام شود و آمادگی کامل را داشته باشند.

معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره روند عملیات روکش آسفالت گفت: در این استان اقدامات خوبی صورت گرفته است، که در بازدید از محور کمربندی شرقی کرمانشاه جهت برطرف شدن موانع و مشکلات به معاون راهداری تصمیماتی گفته شده است.

مقبلی گفت: باید ایمنی راه‌ها و حفظ حریم محور‌ها در بهترین شکل ممکن انجام شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.