سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر دورهمی‌های شب یلدا بر افزایش بیماری کرونا

بخشدار یزدان آباد به تاثیر دورهمی خانواده‌ها طی شب یلدا در افزایش مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از تبدیل وضعیت بخش از سفید به نارنجی باید از دورهمی‌ها و مراسم جمعی خودداری کنیم.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید میثم ترابی، بخشدار یزدان آباد در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی، سردی هوا، کوچ عشایر از ییلاق و مراسم عروسی می تواند بر انتشارکرونا وتغییر وضعیت در بخش یزدان آباد موثر باشد.

بخشدار و رئیس ستاد کرونا در ادامه با تاکید بر شناسایی ، بیماریابی و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا افزود: محله محور بودن ویژگی شاخص طرح شهید سلیمانی می باشد که برای کاهش شیوع ویروس کرونا آغاز شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح در بخش یزدان آباد گروه های نظارت براماکن عمومی، صنوف و نانوایی‌ها تشکیل شده است وشهرداران و دهیاران ملزم به همکاری در اجرای این طرح هستند.

ترابی ضمن تقدیر از مردم فرهیخته بخش یزدان آباد گفت: با رعایت دستور العمل های بهداشتی و همکاری جدی شهروندان هم اکنون بخش یزدان آباد در وضعیت سفیدقرار دارد، لذا انتظارمی رود همچون گذشته بطورجدی ومستمر دستور العمل های وزارت بهداشت را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.