سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: فدراسیون فوتبال قطر اجازه تمرین در زمین فینال لیگ قهرمانان آسیا را نداد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری جلسه هماهنگی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مدیران تیم‌ها به صورت وبینار در این جلسه شرکت کردند. در روز‌های قبل هم مسئولان AFC لباس تیم‌ها و دروازه بانی را بررسی کردند. تیم ما با لباس، شورت و جوراب قرمز به زمین می‌رود و دروازه‌بان پرسپولیس هم یک دست مشکی می‌پوشد.

او افزود: در این جلسه درباره تعویض‌ها، نشستن نفرات ذخیره پشت نیمکت توضیح داده شد. می‌توانیم ۵ تعویض انجام بدهیم. اگر بازی به وقت اضافی برود تیم‌ها می‌توانند یک تعویض دیگر داشته باشند. در ۳ زمان  بازی می‌توانیم ۳ تعویض خود را انجام بدهیم و برخی قوانین را هم از قبل  می‌دانستیم. تیم قهرمان که انشاالله ما باشیم پس از بازی در زمین می‌ماند و تیم بازنده هم به رختکن می‌رود.

امیدوارم بتوانیم شادی را بین هواداران تقسیم کنیم 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قوانین سخت است و از تیم قهرمان هرکسی بخواهد مدال و جام بگیرد، باید ماسک داشته باشد. بهترین بازیکن، گلزن و دروازه بان جام را هم مشخص می‌کنند. در نهایت قوانین با در نظر گرفتن شیوه نامه‌ها انجام می‌شود. امیدوارم شادی خود را بین تیم و هواداران تقسیم کنیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: در بازی ۶ بر ۲ ایران مقابل کره، سرمربی فعلی تیم اولسان یکی از گل‌های تیم ملی کره را به ثمر رساند، اما توانستیم این تیم را ببریم. امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

او درباره آمادگی بازیکنان پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه بازیکنان سرحال هستند و تا ساعاتی دیگر آخرین تست کرونا را پشت سر می‌گذارند. همه در سلامت کامل هستند. از کادرفنی، بازیکنان، مسئولان باشگاه پرسپولیس، کادر پزشکی، کادر تدارکات برای رسیدن تیم به این مرحله زحمت کشیده اند.

تمرین نکردن در زمین فینال آسیا  کم لطفی مسئولان قطری بود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمرین نکردن این تیم در زمین ورزشگاه الجنوب عنوان کرد: خیلی تلاش کردیم و نامه نگاری‌های زیادی انجام شد. حضوری هم تقاضا کردیم، اما با وجود موافقت AFC فدراسیون فوتبال قطر برای برگزاری تمرین پرسپولیس در این زمین موافقت نکرد، زیرا احتمال داشت زمین خراب شود.

پیروانی در پایان گفت: بازیکنان به زمین مسابقه  نرفتند، اما ۴ - ۳ عضو تیم به ورزشگاه رفتند تا زمین را ببینند. منطق این بود ما یک جلسه تمرین داشته باشیم و در این قسمت از کار قطری ها کم لطفی کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۱۴:۵۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
خدا انشاا... به بابای لنگیامعرفت بدهد ، زیرا که در ایران ماند و به قطر نرفت تا قطری ها اجازه تمرین در زمین اصلی مسابقه را به لنگی ها نور چشمی را بدهد .