هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ایران در رابطه با بازی مقابل اولسان کره جنوبی صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گفت‌وگو با سایت "فیفا"  درباره ناکامی سرخ ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا سال  ۲۰۱۸  بیان کرد: سال ۲۰۱۸  شانس با ما یار نبود تا بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم اما امسال ما خیلی زحمت کشیدیم تا به فینال رسیدیم. هر ۳ روز یک بار بازی کردن کار واقعا سختی است اما ما توانستیم همه بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به فینال صعود کنیم.

رسن در رابطه با دیدار سرخ ها مقابل اولسان گفت:  اولسان تیمی خوب و سرسختی است. من بازی نیمه نهایی ویسل کوبه مقابل اولسان را تماشا کردم، تیم ژاپنی می‌توانست برنده شود اما فرصت‌های زیادی را از دست داد، در نهایت اولسان برنده این بازی و حریف ما در فینال شد. اولسان مثل تمام تیم‌های شرقی بازیکنان سرعتی و منضبط از لحاظ تاکتیک دارد. بدون شک آن‌ها با شانس به فینال نرسیدند. بازی در ۹۰ دقیقه برای قهرمانی سخت است و تیمی که در این بازی اشتباهات کمتری مرتکب شود در نهایت به پیروزی می‌رسد.

رسن درباره آرزوی حضورشان در جام باشگاه‌های جهان بعد از قهرمانی در آسیا، گفت: بازی در جام باشگاه‌های جهان انگیزه ما را برای قهرمانی در آسیا دوچندان کرده است. با قهرمانی در آسیا فرصت بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل بایرن مونیخ و ستارگانش را داریم و این آرزوی هواداران پرسپولیس است.


بیشتر بخوانید


بشار رسن درباره میزبانی قطر از رقابت های لیگ قهرمانان تصریح کرد: قطر از مسابقات جام باشگاه‌های جهان میزبانی می‌کند و بعد از آن از جام جهانی ۲۰۲۲ میزبانی خواهد کرد. این اتفاق برای من ویژه است، چون من در اکثر ورزشگاه‌های میزبان این رقابت‌ها بازی کردم و تجربه دارم. امیدوارم در ۲ سال آینده به همراه تیم ملی عراق هم دوباره در این ورزشگاه‌ها بازی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
خواب دیدی خیر باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اگه بریم جام باشگاه های جهان که کیسه ها خودشون رو از پشت بوم خونه هاشون پرت میکنن پایین بقیشون هم شده بمیرن میرن کرونا میگیرن به بازیکنا انتقال بدن بقیشون هم یه جا قایم میشن که اگه یکی از بازیکنا با سرعت غیر مجاز رفت برن ایمیل بزنن
آخرین اخبار