سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ایلام:

پیشرفت‌های انسان مبتنی بر تحقیق و پژوهش است

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت: انسان‌ها در طول تاریخ بشری در مسیر تحقیق و پژوهش حرکت کردند و تمامی پیشرفت‌های آنان مبتنی بر تحقیق و پژوهش بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از زحمات کادر بیمارستانی استان در زمینه بیماری کرونا، گفت: انسان‌ها در طول تاریخ بشری در مسیر تحقیق و پژوهش حرکت کردند و تمامی پیشرفت‌های آنان در زمینه‌های فضایی ، الکترونیکی ، مجازی و غیره مبتنی بر تحقیق و پژوهش بوده است.

او مطرح کرد: تنها موجود تعلیم پذیر و تحلیل‌پذیر که دارای ذهن خلاق و نوآورانه است انسان می‌باشد که باید برای دستیابی به عزت ، افتخار و خودکفایی همه جانبه پیشرفت‌های علمی و پژوهشی را با تدین و جوهر انسانی و اخلاق همراه سازد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در ادامه خواستار استفاده بیشتر محققین و پژوهشگران دانشگاه از ظرفیت کرونا، توجه بیشتر به اخلاق مداری در پژوهش و انجام تحقیقات کاربردی شدند.

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته پژوهش و تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی و بیمارستانی استان و به ویژه پرستاران و پزشکان ،گفت: کادر درمانی و بیمارستانی استان در شرایط حساس کنونی و در بحران فعلی کرونا بسیار پرتلاش و مسئولیت پذیر ظاهر شدند که خدمات آن‌ها غیر قابل ارزشگذاری مادی ، و بسیار انسانی است.

او با اشاره به وضعیت پژوهش دانشگاه ادامه داد: حوزه پژوهش دانشگاه با وجود مشکلات مالی و تحریم‌های ظالمانه در زمینه پژوهش بسیار خوب عمل کرده و تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.