سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در یک هفته گذشته؛

۲۹۶ مکان عمومی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۹۶ مکان عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

افشین حولکی کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی همدان درگفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: در یک هفته گذشته تعداد ۴ هزار و ۱۳۸ مورد بازرسی از اماکن عمومی استان انجام شده است .

او افزود: از بازرسی‌های انجام شده ۸۵ درصد حفاظت و بهداشت فردی را انجام داده اند و ۷۹  درصد مراکز و اماکن عمومی  نیز طرح فاصله گذاری اجتماعی را انجام داده اند.

حولکی با اشاره به اینکه رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی به پلمب این مکان ها منجرمی‌شود بیان کرد:در بازرسی‌های انجام شده و بعد از تذکرهای ارائه شده و به دلیل تکرار رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی ۴۶ مکان عمومی متخلف پلمب شد.

کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ۴۶ مکان پلمب شده ۲۲ سوپر مارکت، ۱۴ نانوایی و ۱۰ رستوران به خاطر عدم شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

او در ادامه گفت:هدف این برنامه حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و کنترل بیماری کرونا است.

حولکی یادآور شد: سامانه ۱۹۰ برای شکایات مردمی و تخلف‌های بهداشتی است و مردم می توانند گزارش های خود را در خصوص رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی  اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.