مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی از ۷۰۰ پرستار نمونه در این استان تجلیل می‌شود.

تجلیل از ۷۰۰ پرستار نمونه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مولود شعبان پور، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با بیان اینکه برنامه‌های روز پرستار از روز ۲۹ آذر آغاز خواهد شد، گفت: دیدار کادر درمان و هیئت رئیسه دانشگاه با امام‌جمعه و استاندار از آغازین برنامه‌های این هفته است.
او افزود: در طول این هفته به تمام بیمارستان‌های استان سرکشی شده و از کادر درمان بیمارستان‌ها و پرستاران نمونه هر بیمارستان تجلیل خواهد شد.
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از دیدار با دو خانواده شهید پرستار در حوزه کادر درمان مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این دیدار نمایندگان مردم همدان در مجلس همچون حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی و حمیدرضا حاجی بابایی حضور دارند.

شعبان پور: برنامه‌های متعددی برای تجلیل از پرستاران از صداوسیما پخش خواهد شد و از زحمات این قشر زحمت‌کش تقدیر می‌شود.

او در پایان گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با استان کرمانشاه، احتمالاً بالگرد‌هایی از استان کرمانشاه محوطه بیمارستان‌های استان را گل‌باران می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار