سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور:

یک ساعت هم نباید در رفع تحریم‌ها تاخیر بیافتد/ کرونا مشکلات زیادی را در کلانشهر‌ها به وجود آورده است

روحانی گفت: باید تلاش کنیم تحریم‌ها بی اثر یا کم و یا شکسته شود، یک ساعت هم نباید در رفع تحریم تاخیر بیافتد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز پنج شنبه در مراسم بهره برداری از طرح‌های وزارت کشور با تبریک روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و قدردانی از همه پرستاران کشور به ویژه در این شرایط کرونایی گفت: البته من در یک جلسه جداگانه روز یکشنبه از خدمات پرستاران عزیز تقدیر خواهم کرد.

رئیس جمهور با قدردانی از همه شهرداران و استانداران در سراسر کشور گفت: امروز طرح‌هایی با ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد و خوشحالم که تا پایان دولت ان‌شالله ۱۸۰ پروژه دیگر با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

روحانی  با مهم دانستن موضوع خدمات شهری، اظهار کرد: امروز به ویژه با ۷۴ درصد جمعیت شهری، ارائه خدمات شهری بسیار حائز اهمیت است؛ البته روستا‌های ما متاسفانه خالی از سکنه شده که باید آن‌ها را آباد کرد و باید این جاذبه معکوس به وجود بیاید و مهاجرت از شهر به روستا را شاهد باشیم.

او یکی از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم را خدمات بی‌نظیر به روستا‌ها در برق رسانی، گازرسانی، آب بهداشتی عنوان و تصریح کرد: اداره کلان شهر‌ها بسیار اهمیت دارد که بخشی از آن مستقیماً به عهده دولت است مانند مثل خدمات در حوزه آب، برق، گاز، بهداشت و آموزش مستقیما دولت این خدمات را ارائه می‌دهد و برای شهر‌ها و روستا‌ها به طور عادلانه تلاش می‌کند. اما یکسری خدمات خدمات ویژه شهری است که بر عهده شهرداران است.

تاکید رئیس جمهور  بر تسریع در حل مشکلات آبگرفتگی در اهواز

روحانی یادآور شد: در این روز‌ها به خاطر بارندگی‌های شدید در شهر اهواز مردم به خاطر آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند. من در همین جا به استاندار و شهردار اهواز و ستاد مدیریت بحران تاکید می‌کنم که همه توان خود را به کار بگیرند تا در ایام بارندگی مشکلات مردم را کاهش دهند و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح تری را در طول مدت کوتاه باقی مانده دولت برای مردم عزیز خوزستان خصوصا اهواز انجام شود

او ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداران در ایام کرونا گفت: بسیار خوشحالم که ما با همکاری مردم و کادر درمان و قرارگاه عملیاتی بسیج نیروی عملیاتی ما از موج سوم عبور کردیم و امیدوارم با تلاش‌های مضاعف دچار موج زمستانی نشویم.

ایستادگی قهرمانانه ملی ایران، دولت آینده آمریکا را وادار به کرنش می‌کند

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه چندسال است در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفتیم، گفت: خوشحالم که در شرایط جنگ اقتصادی تحمیلی و شرایط کرونا، با تلاش همه مردم و مسئولان امسال شاهد افتتاح‌های بسیار از جمله در این هفته هستیم و تا پایان سال همین برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور  با اشاره به توصیه روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت ملی و تلاش همه قوا برای حفظ این وحدت گفت: بر این تلاش و این وحدت باید افزوده شود و اگر یک روز از عمر دولت، مجلس یا دستگاه قضایی مانده باشد و در آن روز کاری انجام یا سخنی گفته شود که فاصله و شکاف بین مردم را زیاد کند، این خلاف قانون، شرع و توصیه مقام معظم رهبری است.

او اضافه کرد: این وحدت ملی است که برای ما قدرت ملی می‌سازد و این قدرت ملی است که دشمن را وادار می‌کند تا در برابر حقوق مردم سر فرود بیاورد. من تردید ندارم ایستادگی قهرمانانه همه ملت ایران دولت آینده آمریکا را وادار خواهد کرد در برابر مردم ایران کرنش کنند.

روحانی  افزود: این ایستادگی آن‌ها را وادار می‌کند تا به تعهدات خود بازگشته و تحریم‌ها شکسته شود؛ البته ما هم باید تلاش کنیم تحریم‌ها بی‌اثر یا کم اثر شود و این وظیفه اول ما است و باید تلاش کنیم تحریم‌ها بشکند.

او گفت: همانطور که مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند، انجام این کار یک ساعت نباید تاخیر بی افتد و دولت باید همه توان خود را برای شکستن تحریم به کار بگیرد و تاخیر یک ساعته هم برای دولت مجاز نیست واین رهنمود بسیار مهمی بود که دیروز مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند.

روحانی با بیان اینکه دولت همه تلاش و توان خود را برای شکستن تحریم به کار خواهد گرفت، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهم مقاومت و ایستادگی آنان، حتماً و قطعاً موجب تسلیم دشمن در برابر قدرت ملی ما خواهد شد و امیدوارم روز به روز شاهد توسعه و آبادانی بیشتر کشور بزرگ ایران در سایه هم افزایی همکاری وحدت و اتحاد ملی باشیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
سرباز
۰۹:۱۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
تحریم را بی اثر کنیم نه آنکه رفع کنیم
بی اثر کردن تحریم ما را به اهداف خودمان می رساند و هم اینکه ضربه به آمریکا و غرب زدیم ولی وقتی بخواهیم تحریم ها را رفع کنیم پس باید برویم سراغ آمریکا و اروپا و چانه بزنیم و نباید چیزی بدهیم که آمریکا از آن به عنوان اهرم علیه دولت و مردم استفاده کندو این نمی شود چون مذاکره بده و بستان هایی دارد
ما یک ابر قدرت هستیم چانه نمی زنیم با چانه زدن قدرت و اقتدار ما را زیر سوال نبرید
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
حسن روحانی: پایان تحریم را به تأخیر نمی‌اندازم، حتی یک ساعت. (۲۴ آذر ۹۹)
رهبر انقلاب: برای برداشتن تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تاخیر کرد اما اکنون ۴ سال است تاخیر شده. (۲۶ آذر ۹۹)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
منظور ۸ سال است
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آمریکا و سه کشور اروپایی فقط به فکر خودشون هستند نه به فکر ما
لطفاً فقط به فکر مردم کشور خودتون باشید و برای تک تک آدم های این سرزمین ارزش قائل باشید و از تخصص و نیروی شان استفاده کنید تا بتوانید تولید کنید
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
جناب آقای روحانی اینکه شما می فرمایید: "یک ساعت هم نباید در رفع تحریم‌ها تاخیر بیافتد"
دشمن از این جمله برداشت می کند که ایران تحمل حتی یک ساعت تحریم بیشتر را ندارد و به این نتیجه می رسد هرچه تحریم را دیرتر بردارد ، ایران بیشتر زیر فشار قرار می گیرد و امتیاز بیشتری می دهد.
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
نزدیک 8سال رفع تحریم به تأخیر افتاده، شما قرار بود در کمتر از صد روز همه تحریم ها رو رفع کنی!!
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
جناب آقای روحانی مثلاً می خواهند چکار کنند که تحریم ها برداشته شوند. آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی اعلام کرده اند که شرط برداشته شدن تحریم ها تفاهم جدید است که شامل محدودیت بیشتر توان هسته ای، محدودیت توان موشکی و نظامی و خیلی چیزهای دیگر که مستقیماً امنیت ملی ما را ازبین می برند. یعنی آقای روحانی قصد دارند که به همه شروط آنها عمل کنند؟
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
امام مسئولان را خادم ملت می دانست! آقای روحانی من از شما به عنوان خادم راضی نیستم. چون وضع ملی شما که خادم من و سایر هموطنانم هستید از وضع ما که ولی نعمت شما هستیم پائین تر شده و شما در این اوضاع مقصر بوده و هستید! ..
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
کلید تو خیلی وقته زنگ زده و هیچ قفلی را باز نمیکنه
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آقای روحانی رهبر فرمودند اول خنثی کردن تحریم .بعد تحریم خودش رفع میشه .ذوق زده نشوید آقا نفرمودند بهر قیمتی .به دست و پای غرب نیفتید.
علی
۱۵:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
گوش شنوا وجود ندارد.
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آقا رئیس جمهور محترم من که بیانات رهبری حفظ الله اینجوری فحمیدم که به جای گفت وگو با آمریکا و سه کشور اروپایی شما با دو قوای دیگر گفت و گو کنید تا اثر تحریم را به حول و قویه الهی بشکنید
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
احتمالا منظور ایشون از شکستن تحریمها همون خنثی کردن تحریمها باشد که در اولویت است
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
آقای دکتر دوباره چه خوابی برامون دیدی
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
بعد از بیشتر از 7 سال هنوز میگه باید یه کاری کنیم تا فلان و بهمان شود!
مجید
۱۳:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
مردم چرا در رفع تحریمها تاخیر میندازین.1 ساعت هم نباید تاخیر بیفته.اقای روحانی 8 سال موندی میشه به عبارتی 2920 روز موندی هیچ کاری نکردی حالا رسیدی به یک ساعت.متاسفم
سامی
۱۳:۳۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اوضاع و احوال مملکت بهتر بشه خدا وکیلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
محمدیعقوبی
۱۳:۲۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
۷ سال هست که میفرمایند بایدباید باید باید باید............
بایدها هم از جانب خودتان هست جناب روحانی‌عزیز
پیمان اشراقی
۱۳:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام ،

برای مرحله جبران کرونا ، اولین کار دور شدن و فراموش کردن کرونا است ،
مثل جایگزین کردن تجهیزات بیمارستانی .
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
شما با بی تدبیری و لجاجت موجب افزایش آنها نشوید ، ملت کار خودش را بلد است.
y
۱۳:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
خدایا ...تحریمها رو تحمل میکنیم
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
مرسی هستی
محمدرضا
۱۲:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ما هرچی هم که ایستادگی کنیم، 1درصد هم احتمال نداره که چه این دولت آمریکا و چه دولتهای بعدی در مقابل ما کوتاه بیان. باید قوی بشیم و از ما حساب ببرند.
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
عالی
هر وقت ماهی را از بگیرید می میرد
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ای عجب ! تاخیر یک ساعته رو شنید ولی مذاکره با داخلی ها رو نشنید!
حسن
۱۲:۰۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
رفع تحریمها خیلی خوب است ولی نه به هر قیمتی . لطفا در هر مذاکره ای جهت رفع تحریمها یک نفر نماینده از طرف مقام معظم رهبری و یکنفر هم از سپاه حضور داشته باشد .