سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای آذر ماه

جریمه کرونایی هزار و ۶۰۰ راننده در خراسان جنوبی

در اجرای طرح منع تردد روزانه و شبانه کرونایی، هزار و ۶۰۰ راننده در خراسان جنوبی جریمه و اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: با وجودی که پلیس قائل به اعمال قانون برای هیچ فردی نیست، اما این رانندگان با وجود توصیه‌ها و تذکر‌های همکاران ما، محدودیت‌ها را رعایت نکردند و جریمه شدند.

سرهنگ رضایی افزود: از ابتدای آذرماه همچنین به بیش از ۱۱۲ هزار راننده در جاده ها، تذکر لسانی داده شد و ۱۲ هزار و ۳۰۰ خودرو هم که قصد ورود به شهر‌ها را داشتند، بازگشت داده شدند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه برای رانندگان جاده‌ای متخلف از محدودیت‌ها پیامک ارسال شده است گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۵۰۰ پیامک برای این رانندگان ارسال شد که برای آن دسته از افرادی که مجوز تردد ندارند، قبض جریمه صادر می‌شود.

کاهش ۳۱ درصدی تردد جاده‌ای با اجرای محدودیت‌های کرونایی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی همچنین با قدردانی از مردم در رعایت محدودیت‌های تردد گفت: هرچند با تغییر رنگ بندی ها، تردد‌های جاده‌ای نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، اما تردد وسایل نقلیه شخصی کاهش خوبی داشته است.

سرهنگ رضایی ادامه داد: در مدت محدودیت‌های جاده‌ای از ابتدای آذر تاکنون، تردد وسایل نقلیه سنگین هم ۸ درصد افزایش داشته که برای حمل ارزاق عمومی، کالا و مسافر بوده است.

او همچنین با اشاره به اجرای خوب طرح منع تردد شبانه در خراسان جنوبی افزود: ۹۲ درصد مردم استان با این طرح همراهی کردند که نتیجه آن کاهش میزان ابتلا و فوتی‌های کرونا بوده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.