سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات ملی آبخیزداری بوشهر بیش از ۲ برابر شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: اعتبارات ملی استان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری استان بیش از دو برابر شد و به ۲۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا منتظری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: در دیدار روز بیست و پنجم آذر استاندار بوشهر با معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور، اعتبارات ملی اجرای طرح‌های آبخیزداری ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت. 

او  با اشاره به تاکید استاندار بر اجرای طرح‌های آبخیزداری، افزود: از ابتدای امسال تاکنون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۱۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبخیزداری به استان اختصاص یافته بود که با این اقدام استاندار و اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال در این مرحله، جمع اعتبارات آبخیزداری استان بیش از دو برابر شد که این گونه شاهد تحول در اجرای طرح‌های آبخیزداری خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: در دیدار اخیر استاندار بوشهر با رئیس سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور، موافقت آن سازمان با تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبخیزداری حوزه شهری خورموج و۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبخیزداری احداث بند خاکی دره امیری دیلم را جلب کرده است.

منتظری عنوان کرد: به زودی کار‌های اجرایی این دو طرح آغاز خواهد شد.

او همچنین گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری تاثیر مثبتی در کاهش خطرات سیل و جلوگیری از فرسایش خاک خواهد داشت از طرفی با مهار روان‌آب حاصل از بارش‌ها در تغذیه آبخوان‌ها و جبران افت سفره آب‌های زیرزمینی نقش موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.