سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تست پی سی آر در ثلاث باباجانی رایگان شد

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت : از امروز انجام تست پی سی آر و راپید بیماری کرونا برای مراجعین گرامی رایگان است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از همکاری مردم و تلاش‌های ستاد کرونای کشور، استان و شهرستان بخاطر مراقبت و پیشگیری از شیوع این بیماری تقدیر وتشکر کرد.

او گفت : همدلی که بین مردم ومسئولین ایجاد شد حاصل تلاش جمعی علل خصوص بزرگان منطقه، بویژه ائمه جمعه و جماعت، جوانان و فعالین فضای مجازی و اصحاب رسانه است که اقناسازی کردند و مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دعوت کردند و در کاهش مبتلایان و تغییر وضعیت سنگ تمام گذاشتند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد : تلاش‌های عزیزانمان در کادر درمان و پزشکان و همه کسانی که ادای دین کردن و با مسئولیت پذیری بسیجی وار جهاد کردند.

او افزود : همراهی و مشارکت مردم ودستگاه‌های مربوطه در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بی نظیر بود.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود:شهید سلیمانی درتمام جهان به عنوان یک نمادانسانی فرهیخته ودارای هوش بالا، ایمان و تقوای سرشار ازتلاش شبانه روزی نه برای ایران بلکه برای همه مسلمان جهان بود وامروز چهره ماندگاری از خود و ایران در جهان ساخت.

رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان ادامه داد : این طرح که به نام این شهید سرافراز نام گذاری شد نمونه اجرا شد به شکلی که ایران نسبت به سایر کشور‌ها عملکرد مثبتی داشت و توانستیم درپیک چهارم هم در جهان یک مدیریت سرآمد داشته باشیم که مقام معظم رهبری مدظله العالی و هم رئیس جمهور و سایرمسئولین بار‌ها این موضوع را تاکیدکرده اند.

فرماندار گفت : امروز می‌طلبد از همه جهات چه سیاسی و امنیتی، چه اجتماعی چه فرهنگی بخصوص اقتصادی و معیشتی باجدیت و تلاش بیشتری وارد بشیم که این بیماری آسیبی به زندگی مردم نزند.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود : عده‌ای همانطور رئیس جمهور بیان کردند عملکرد دولت را زیر سوال می برند مگر خودشان در ایران زندگی نمی کنند می دانند که علاوه بر جنگ اقتصادی و تمام عیار تحریم‌ها، در جنگ مبارزه با این بیماری کرونا قرارداریم.

او گفت : ما شب چله و یلدا را درپیش داریم از همه مردم عاجزانه تقاضا مندم نسبت به این موضوع مثل گذشته مسئولیت پذیر باشند تا بتوانیم چرخه بیماری را کاهش دهیم و از دورهمی‌ها به همین مناسبت بپرهیزیم چرا که در این راستا اقناسازی و فرهنگ سازی خیلی مهم است که انشالله درکنار هم دیگر شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.