معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : وظیفه ما در این شرایط زمینه‌سازی و بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه رفتار‌های برگزاری انتخاباتی پرشور با حفظ وحدت و همدلی مردم بحث و بررسی شد.

حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، ضمن تشریح شرایط حساس کنونی با وجود تحریم‌های ظالمانه و وضعیت دشوار اقتصادی و فراگیری بیماری کرونا در جامعه ، بر تقویت همدلی و وحدت در بین آحاد مردم جامعه تاکید کرد.

او افزود: مبنا و اصول کار در نظام جمهوری اسلامی رای مردم است و وظیفه ما در این شرایط زمینه‌سازی و بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ است.

خوش‌اقبال ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات هدف اصلی برگزاری انتخابات باشکوه و قانونی را برعهده داریم؛ که حق انتخاب با مردم است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ضمن اشاره به رسالت خطیر رسانه ملی در امر اطلاع‌رسانی صحیح به مخاطبان و پرهیز از هرنوع سیاه‌نمایی و تخریب و همچنین رعایت اصل بی‌طرفی در تهیه و تولید برنامه‌های رسانه‌ای به ویژه در امر انتخابات در امیدبخشی به مردم و بسترسازی برای اعتماد عمومی تاکید کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.