سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت تعطیلی جلسات شورا چیست؟

فرماندار کرمانشاه درباره اختلاف برخی اعضای شورای شهر و شهردار که سبب تعطیلی جلسات شورا شده است،گفت : جلسات شورا باید به صورت منظم برگزار و شهردار کرمانشاه نیز در صورت دعوت، در جلسه حاضر شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : اگر جلسه بعدی شورای شهر برگزار نشود، بی شک ما پیگیری خواهیم کرد و تذکرات لازم را به شورا خواهیم داد تا جلسات آن به روال عادی و فعالانه‌ای برگردد.

او گفت : شهردار کرمانشاه نیز وقتی به جلسات شورا دعوت می‌شود باید در آن حاضر شود.

رنجبر با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا، کرمانشاه نباید وارد مسایل حاشیه‌ای بشود، افزود: من از اعضای شورای شهر می‌خواهم که مسایل و موضوعات مرتبط با شهرداری را در جلسات شورا مطرح کنند و آن را به فضای عمومی نکشانند؛ همچنین از شهردار کرمانشاه نیز انتظار دارم که به احترام اعضای شورا در جلسات آن حضور پیدا کند.

رنجبر غیبت موجه اعضای شورای شهر را قابل قبول دانست، اما افزود: اگر بررسی‌های ما نشان دهد که عمدی در غیبت اعضای شورا وجود دارد، بی شک گزارش لازم را در باره آن به مراجع مربوطه ارایه و آن را پیگیری می‌کنیم.

فرماندار ادامه داد: تمام جلسات شورای شهر کرمانشاه برای پیشبرد امور شهر و شهروندان باید تا آخرین روز عمر شورا تشکیل شود.

 او گفت: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.