سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در ساختار اداری کشور

استاندار سمنان گفت: اجرای دقیق نظام بهره‌وری در ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح قوانین کلی و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص در انجام امور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: اجرای دقیق نظام بهره‌وری در ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح قوانین کلی و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص در انجام امور است.

او افزود: از اجرای طرح‌های کاربردی برای بهره وری نیروی انسانی و نظام اداری استقبال می کنیم اما برای اجرای این طرح باید به زیرساخت و فرایند انجام امور هم توجه ویژه داشت.

استاندار سمنان ادامه داد: هدف نهایی نظام بهره وری در کشور، افزایش کیفیت در خدمات رسانی به آحاد جامعه است و باید با به کار گماردن نیروهای متخصص و خلاق برای اجرای این طرح مهم اقدام کرد.

آشناگر با بیان اینکه قدامات خوبی برای اجرای نظام بهره وری در استان سمنان در حال انجام است و این رویه مثبت و ارزشمند ادامه یابد ابراز داشت: به طور قطع بهره‌وری بدون توجه به مسایل زیرساختی و اصلاح قوانین در کشور اجرا نخواهد شد و باید این رویه کارشناسی را با رفع مشکلات مختلف از دیدگاه نظری به رویه عملیاتی تبدیل کرد.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.