سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۱ درصدی تصادفات رانندگی درون‌شهری در استان اردبیل

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: تصادفات رانندگی درون‌شهری در استان ۱۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سیدحجت فتاحی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل امروز در جلسه شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به وضعیت ترافیک داخل شهرها  خواستار تمهیدات لازم در راستای مدیریت ترافیک شد و افزود: برنامه‌های کوتاه مدت از قبیل بستن محدوده برخی میدان‌ها و خیابان‌ها پاسخگو نبوده و موجب نارضایتی می‌شود.

او بیان کرد: خیابان‌های شهر اردبیل از چندین سال گذشته تعریض نشده و مدیریت ترافیک در این خصوص نیازمند تقسیم‌بندی خطوط در خیابان‌ها است.

فتاحی اظهارداشت: قرار نیست خیابان‌ها همیشه دو لاین مساوی باشد و باید متناسب با ترافیک در برخی معابر یک به سه تقسیم‌بندی و خط‌کشی شود.

او همچنین خواستار تعیین تکلیف مانیتورینگ ترافیک و اصلاح  تقاطع روستای آقاباقر شهر اردبیل شد.

فرزاد قلندری ، معاون هماهنگی امور عمرانی هم در این جلسه گفت: بر اساس تصمیمات استانی کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری هدف‌گذاری شده و این موضوع برای مشارکت به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

او بیان کرد: توجه به فرهنگ‌سازی کاهش ترافیک از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که باید بدون در نظر گرفت محدودیت‌های مالی از سوی دستگاه‌ها مد نظر قرار گیرد.

قلندری گفت: آموزش رفتار ترافیکی در کنار سایر اقدامات زیرساختی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه ملی از جمله ضرورت‌هایی است که تا کنون به صورت نامنظم عملیاتی شده است.

معاون استاندار اردبیل مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را به تدوین نقشه راه در این راستا دعوت کرد و اجرای برنامه‌های فرهنگی بر اساس این نقشه راه را ضروری خواند.

او بیان کرد: در این خصوص توجه به تولید محتواهای مردم پسند و تاثیرگذار باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.