سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرین آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امشب آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش از پایان یافتن ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه ۲۶ آذر) خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و همچنین شرکت در بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز یک‌شنبه، ۱۶ آذر آغاز شد و قرار بود ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه، ۲۳ آذر به پایان برسد، اما به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده بودند، این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۶ آذر تمدید شد. 

او افزود: لازم است داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.  ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام می‌شود. متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۹۰ هزار تومان به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز دوشنبه، ۳ خرداد تا چهارشنبه، ۵ خرداد با مراجعه به سایت این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

او درباره زمان برگزاری المپیاد علمی- دانشجویی کشور گفت: متقاضیان می‌توانند همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) تمایل به شرکت در رشته امتحانی دوم دارند، باید کد رشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه قید کنند. این دسته از متقاضیان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۹۰ هزار تومان علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.