سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت نیکوکاران از ۹۴۵ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد یزد

خیران و نیکوکاران یزدی حمایت ۹۴۵ نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مزیدی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: حامیان نیکوکار یزدی در هشت‌ماهه سال جاری یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) منطقه دو یزد کمک کردند. 

مزیدی افزود: رسیدگی به کودکان یتیم و فرزندان نیازمندی که سرپرست آن‌ها ازکارافتاده و ناتوان هستند از دغدغه‌ها و اولویت‌های کمیته امداد است و این نهاد تمام تلاش خود را در حمایت و خدمت‌رسانی به آنان به کار گرفته است.

او با اشاره به فرهنگ اصیل مردم یزد در انجام امور خیرخواهانه گفت: میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان نیکوکار به ایتام و محسنین در هشت‌ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد رشد داشته است.

مزیدی با اشاره به اجرای طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» از همه کارمندان دولت و کارکنان شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها دعوت کرد با سرانه ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان حامی یک فرزند معنوی (ایتام و فرزندان محسنین) شوند و از برکات معنوی این طرح بهره‌مند شوند.

او اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» حمایت چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین به وجود آید و سرانه پرداختی به آنان افزایش یابد.

مردم نیکوکارشهرستان یـزد می‌توانند برای اطلاع از نحوه حمایت از فرزندان معنوی و نیازمند با شماره تلفن‌های ۰۳۵۳۶۳۰۴۷۱۳ و ۰۳۵۳۶۳۰۴۷۱۵ (بخش اکرام و محسنین) کمیته امداد منطقه دو یزد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.