سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ساخت پیاده راه در خیابان مدرس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از آغاز عملیات ساخت پیاده راه در خیابان مدرس تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اعلام اینکه اجرای طرح پیاده راه در خیابان مدرس در دو مرحله به طول ۱۸۰۰ متر انجام می‌شود، گفت : مرحله‌ی اول این طرح از میدان آزادی آغاز و تا چهار راه مدرس بطول ۱۲۰۰ متر امتداد می‌یابد و فاز دوم طرح هم تا میدان انقلاب بطول ۶۰۰ متر اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه از یک سال و نیم گذشته کار مطالعاتی طرح آغاز شده است، گفت : برای ساخت این پیاده راه به شاخص‌های ترافیکی و شهرسازی مطابق با استاندارد‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه ادامه داد: تکمیل فاز اول طرح ۶ ماه زمان لازم دارد که هم اکنون در مرحله‌ی تامین اعتبار آن هستیم.

ارجمندی به انتخاب نوع اتوبوس بی آر تی برای تردد در طول این مسیر هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۴۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس بی آر تی برای تردد در مسیر پیاده راه مدرس در نظر گرفته شده است.

او گفت: با اجرای طرح پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه تردد خودرو‌های شخصی و تاکسی از این مسیر حذف و فقط اتوبوس‌های خط ویژه (بی آر تی) بصورت رفت و برگشت در این مسیر امکان عبور خواهند داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.