سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار آلومینیوم سازان با نفتی‌ها در آبادان؛ ۲۷ آذر

آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم آلومینیوم اراک در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هفته هفتم این مسابقات فردا پنج شنبه ۲۷ آذر میزبان صنعت نفت آبادان است.

نماینده فوتبال استان مرکزی که هم اکنون با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد برای بهبود جایگاه خود روی دیدار با صنعت نفت آبادان حساب کرده است.
بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، شاگردان خطیبی بعد از بازی فردا در هفته هشتم در ورزشگاه امام رضا، میهمان شهر خودرو مشهد هستند.

در هفته نهم لیگ هم لیگ برتر هم قرار بود تیم فوتبال آلومینیوم سه شنبه ۹ دی، در ورزشگاه امام خمینی اراک، میزبان ذوب آهن اصفهان باشد، اما از آنجا که ذوب آهن ظرف ِ ۲۴ ساعت باید هم با آلومینیوم اراک و هم با پرسپولیس تهران بازی می‌کرد، سازمان لیگ اشتباه خود را تصحیح و دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان را به تعویق انداخت.

تیم آلومینیوم سازی اراک در حال حاضر با یک برد، ۲ تساوی، ۲ باخت و کسب ۶ امتیاز از بیستمین مسابقات لیگ برتر فوتبال در جایگاه دوازدهم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد و در اندیشه بهبود جایگاه خود است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.