سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال حساس رایکا با دیگر تیم شمالی

تیم رایکا بابل در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال، فردا میزبان چوکا تالش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته پنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه ۲۶ آذر در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و در یکی از دیدار‌های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت۱۴ فردا در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان دیگر تیم شمالی چوکا تالش خواهد بود.

شاگردان نادر دست نشان سرمربی باتجربه تیم رایکا بابل در پنجمین هفته لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، پس از برد شیرین هفته گذشته مقابل تیم قشقایی در شیراز حالا به دنبال نخستین پیروزی خانگی خود هستند.

رایکایی‌ها در حالی که پس از تساوی در هفته اول و شکست در هفته‌های دوم و سوم، در هفته گذشته موفق به اولین برد خود مقابل تیم قشقایی شیراز شدند حالا با انگیزه‌های فراوانی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم چوکای تالش خواهند رفت.

سبزپوشان تالش نیز بعد از حضور علی لطیفی به عنوان سرمربی این تیم، نخستین پیروزی خود را هفته گذشته مقابل تیم گل ریحان جشن گرفتند.

تیم چوکای تالش که پارسال پس از قهرمان شدن در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به لیگ یک کشور صعود کرده، ابتدا کارش را با هادی شکوری سرمربی فصل گذشته تیم رایکا آغاز کرده بود، اما با شکست در دو هفته ابتدایی لیگ امسال، علی لطیفی جایگزین او شد. لطیفی با تساوی در هفته سوم و برد در هفته گذشته نشان داد که تیمش را نسبت به هفته‌های ابتدایی متحول کرده است و حالا با انگیزه‌های بالایی به بابل سفر می‌کند.

دو تیم رایکا بابل و چوکا تالش با دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی ۴ امتیازی هستند، اما بابلی‌ها به لطف تفاضل بهتر در رده دوازدهم و چوکا نیز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

داوری این بازی بر عهده علی بای است و رضا بابا رییسی، احمد رفیعی و حسین بوجاری وی را در این بازی کمک می‌کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.