سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و پنجم آذر،

کشف محموله مرغ زنده /دستگیری ۲۴ سارق و فروشنده مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی این استان حین کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از کامیون‌ها ۲ هزار ۵۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور را یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال اعلام کردند.

دستگیری سارقان خودرو در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهر محمود آباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ آرش مرادی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات فنی ماموران، مخفیگاه سارقان در شهر محمود آباد شهرستان قزوین شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت خودرو تحت عنوان مسافر اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با تاکید بر خودداری از سوار کردن مسافران مشکوک و نامطمئن، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲۰ سارق وفروشنده مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:به منظور کاهش و پیشگیری ازجرائم در نقاط جرم خیز و همچنین مبارزه جدی با سرقت، طرح پاکسازی این نقاط در سطح حوزه کلانتری‌های ۱۲ و ۱۳ قزوین به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در این طرح ۱۰ سارق و ۱۰ فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی بیان داشت: از محل اختفای افراد دستگیر شده یک کیلو و ۸۴ گرم انواع مواد مخدر، ۱۰ شاخه آهن پروفیل، ۱۵ کیلو سیم کابل و ۳۰ عدد صفحه آهنی به وزن ۱۰۰ کیلو کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.