مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و دوم آذر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: تیم گشت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شد و در بازرسی از آن هزار و ۳۷۷ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کرد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی لباس‌های کشف شده، یک میلیارد ریال برآورد شده است.
او اضافه کرد: در این زمینه یک متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف طیور قاچاق در قزوین

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و در بازرسی از آن هزار و ۶۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.
سرهنگ حاجیان راد، ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه تهران-قزوین، یک دستگاه اتوبوس را که از تهران به سمت رشت در حرکت بود، متوقف کردند.

سرهنگ خدایی ادامه داد: مأموران در بازدید از این اتوبوس به ۳ نفر از مسافران مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل آنان ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او افزود: همچنین در اقدامی دیگر مأموران انتظامی شهرستان قزوین با اجرای طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از منزل وی یک کیلو گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در این دو عملیات پلیسی ۴ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار