سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سند مالکیت برای ۲۲ موقوفه در گلپایگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: در یک هفته اخیر ۲۲ سند مالکیت برای موقوفات گلپایگان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان، یکی از وظایف اداره اوقاف و امور خیریه را صیانت از موقوفات دانست و اظهار کرد: در یک هفته اخیر ۲۲ سند مالکیت موقوفات شامل زراعی، تجاری و انتفاعی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

او افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت ۶۴ موقوفه صادر شده که از این تعداد ۱۷ سند دفترچه‌ای تبدیل به سند تک برگ بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان اینکه تاکنون از ۹۴۴ موقوفه شهرستان گلپایگان برای دو سوم سند مالکیت صادر شده است، تصریح کرد: جلوگیری از دخل و تصرف و تجاوز به حریم موقوفات از اهداف صدور سند مالکیت است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با اشاره به اینکه ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را تحت‌الشعاع قرار داده است، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال بزرگداشت هفته وحدت و جشن میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق و امام حسن عسگری در امامزادگان هفده‌تن، امامزاده ابراهیم و عمران بن علی با حضور مداحان به صورت زنده از طریق فضای مجازی با اجرای مولودی خوانی و تواشیح و مسابقه برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت که به ۲۸ برنده جوایزی اهدا شد، مجموع جوایز اهدایی ۱۵ میلیون تومان است.


منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.