سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار امیدیه:

آبادی روستای صفر بخش جایزان نتیجه تلاش‌های دهیار است

رفیعی گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات مردم در روستای صفر از توابع بخش جایزان نشانه تلاش‌های دهیار این روستا است.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به پیشنهاد بهمئی بخشدار جایزان از احمد قنواتی دهیار روستای صفر، به پاس خدمات در امر پیگیری و تلاش‌های مجدانه در زمینه مدیریت روستا، اجرای طرح‌های عمرانی و رفع مشکلات مردم، تقدیر بعمل آمد.

او در تشریح گوشه‌ای از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی دهیاری روستای صفر بیان داشت: اجرای ۱۸ هزار متر مربع بتن ریزی در همه پیاده رو‌های روستا و نصب گلدان و تعمیر اساسی تراکتور فرسوده روستا با هزینه بالغ بر ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از جمله اقدامات دهیار این روستا است.

رفیعی، احداث پارکینگ به متراژ ۱۰۰ متر مربع برای ماشین آلات دهیاری در ساختمان دهیاری، احداث جوی و جدول و کانیو جدید یا تعمیر به متراژ ۵۰۰ متر، احداث پل‌های فلزی و بتی جدید و یا تعمیر پله‌ای فلزی به متراژ ۸۰ متر، خرید تانکر دوچرخ ۲ هزار لیتری، میکسر برقی، موتورجوش، سنگ جت، جکش برقی، اره برقی جهت تجهیز دهیاری و خرید ۱۲۰ متر شیلنگ آتش نشانی و تعمیر پمپ ۳ اینج دهیاری جهت شست و شوی جداول روستا از دیگر اقدامات احمد قنواتی دهیار این روستا عنوان کرد.

فرماندار امیدیه اظهار کرد: تکمیل روشنایی کوچه‌های بن بست و قبرستان روستا، کمک مالی به تیم‌های ورزشی روستا به طور مستمر، کمک به مسجد، حسینیه و هیئت‌های مذهبی در طول سال به طور مستمر، کمک به مدارس روستا، احداث پارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به متراژ ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، اجرای زمین چمن مصنوعی به نام شهدای گمنام، خرید چابگر ۳ کاره جهت امورات دهیاری، نصب دوربین مداربسته در ساختمان دهیاری، کاشت نهال در سطح روستا و اطراف آن به کمک دوستداران طبیعت روستا و و دیگر وظایف قانونی دهیاری از قبیل جمع آوری زباله‌ها و... از دیگر فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این دهیار به شمار می‌روند.

به گفته رفیعی، پیگیری دانش آموزان بازمانده از تحصیل و جمع آوری لیست خانوار‌های روستا جهت بیمه منازل از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از دیگر اقدامات و فعالیت‌های قنواتی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.