سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرهیز از یلدای ندامت/ دورهمی از طریق فضای مجازی

مسئول واحد آموزش مرکز بهداشت مهاباد گفت: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا، مردم دورهمی شب یلدا را از طریق فضای مجازی برگزار کنند.

پروین مولوی مسئول واحد آموزش مرکز بهداشت مهاباد با بیان اینکه نگذاریم زنگ خطر کرونا به بلندای شب یلدا شود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: زنگ خطر کرونا که ماههاست برگزاری دورهمی‌های خانوادگی را از ایرانیان گرفته به صدا درآمده و این ویروس منحوس در کمین نشسته تا با ورود به بزرگترین شب نشینی سال، روز‌های سخت و سردی را در فصل زمستان برایمان رقم بزند.

مولوی افزود: در راستای اجرای طرح مدیریت کنترل بیماری کووید ۱۹ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، از شهروندان درخواست می‌شود به منظور رعایت حال خود و عزیزانشان امسال از دورهمی شب یلدا خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند سنت‌های زیبای شب یلدا را از طریق فضای مجازی برگزار کنند تا بتوان به امید خدا شب‌هایی یلدای سال‌های آتی را با دلی خوش در کنار عزیزانمان باشیم.

او با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی در شب یلدا می‌تواند دوباره چرخه انتقال کرونا را فعال کند و این ویروس از یک فرد یا یک خانواده به فرد و خانواده دیگر منتقل کند تاکید کرد: آن‌هایی که قصد دارند به بهانه شب یلدا به دیدار پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها بروند به یاد داشته باشند که اگر فردی از اعضای خانواده مبتلا باشد می‌تواند این بیماری مهلک را به این عزیزان منتقل کند.

انتهای پیام / س خ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.