سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه ورزش همگانی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر

رئیس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد اروند گفت: برای توسعه ورزش همگانی در منطقه آزاد اروند عزم همگانی از جمله همراهی مسوولان نیاز است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمیدپور رئیس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد اروند با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: منطقه آزاد اروند از رشته های ورزشی بسیاری حمایت کرده و زمینه فعالیت آنها را فراهم کرده است لذا امیدواریم زمینه گسترش ورزش‌ همگانی نیز در این منطقه آزاد فراهم شود.

او افزود: فدارسیون ورزش‌های همگانی امسال تحول اساسی را داشته و اهداف خود را با سرعت به روز کرده است و این روند را باید در منطقه آزاد اروند در پیش بگیریم.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد اروند از ورود هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد اروند به صورت تخصصی در ادارات و موسسه های بزرگ دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: ورزش‌ همگانی جایگاه خود در جامعه پیدا کرده است و یکی از اهداف این هیات و جامعه هدف آن جلوگیری از کم‌تحرکی بین کارمندان دولت، کارکنان موسسه های مختلف و خانواده آنها است.

او لازمه گسترش ورزش همگانی در منطقه آزاد اروند را همراهی و مساعدت دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت:با توجه به روند صنعتی شدن زندگی توجه به ورزش‌های همگانی زمینه سلامتی اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌ کند.

حمیدپور با تاکید بر ضرورت پرداختن به فعالیت های ورزشی در زمان شیوع کرونا افزود: در این شرایطی که به دلیل شیوع کرونا افراد نمی‌توانند در فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها حضور یابند به آنان توصیه می شود با آموزش از طریق فضای مجازی در محیط خانه ورزش کنند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد اروند اظهار داشت: توقف ورزش قهرمانی به منزله توقف ورزش همگانی نیست بلکه فصل جدیدی برای حیات ورزش همگانی است و این فرصتی است که در اختیار ورزش‌های همگانی قرار گرفته است.

حمیدپور خواستار حمایت مسوولان از ورزش همگانی در منطقه آزاد اروند شد و بیان کرد: چهار نماینده مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی می‌توانند با جذب بودجه شرایط را برای گسترش ورزش همگانی در منطقه فراهم نمایند، زیرساخت‌های ورزش همگانی نیاز به توسعه دارد و این توسعه با همراهی مسوولان و با تزریق بودجه مناسب امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.